onsdag den 11. september 2013

Træning.

Jeg er begyndt at træne igen, efter at jeg op til studentertiden gik i stå, da der var alt muligt andet at se til.

Jeg træner sammen med en af mine venner, godt 2 gange om ugen i træningscenter og en sjælendt gang løber vi sammen i det fri. Normalt er jeg i ekstrem dårlig form, og kan dårligt nok løbe én kilomet i streg, men i mandags slog det lidt klik for mig, og jeg løb 4,5 km i streg på 30 minutter. Det er selvfølgelig ikke en vindertid, men det går da fremad!

Selvom at jeg på igen måde er overvægtig, så kunne jeg rigtig godt tænke mig at tabe mig, og man skulle tro at jeg ville komme til det nu, nu da jeg træner igen, men jeg er simpelhent så dårlig til at spise ordentligt. Når man bare går herhjemme det meste af tide, som jeg gør, da jeg ikke starter på job før lørdag, så er det rigtig let at bukke under for den søde tand. Så har jeg samtidig end dum vane med at spise rigtig meget i løbet af dagen, så nu vil jeg prøve, stadig at spise mange måltider i løbet af dagen, men bare at spise nogle mindre nogle af slagsen. Wish me luck.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar