mandag den 9. september 2013

Aktiv weekend.

Selvom torsdag ikke helt er weekend, så startede min mere eller mindre dér.

Jeg havde aftalt med en af mine gymnasievenner at vi skulle i byen, og da jeg var sammen med Minn inden, fik jeg lokket hende med, selvom hun skulle i skole dagen efter, hihi. Vi startede på Butchers til et par øl (hvor vi ventede 45 minutter på drengene!!) og tog derefter ind på abar, da vi ville bruge så lidt penge som muligt, og vi havde gratisbilletter derind til. Vi fik indtaget en masse alkohol(længe leve fri bar) og mødte en masse af vores venner, som vi hyggede med. Alt i alt en rigtig god, stiv bytur.

Selvom jeg ligner en anden form for retardo-john her, så
 synes jeg at det beskriver vores humør meget godt.




Fredag skulle jeg hjem til M og sove, og mig med tømmermænd havde tænkt det som en stille og rolig aften men næææ nej, han syntes da at vi skulle i byen med hans venner! Da jeg ikke ville holde ham derhjemme, sagde jeg ja til et par timer i byen, og det var faktisk rigtig hyggeligt. Der var bare én ting, og det var at vi begge havde sorte bukser, hvid skjorte og en brodeaux trøje ud over .. vi lignede seriøst et ægtepar der havde aftalt at matche. Så fint altså. Vi tog til noget opvarming, og det første hun siger når vi kommer er "ej, er det meningen at i skal matche?"...


Lørdag skulle jeg arbejde til min venindes lillebrors nonfirmation sammen med min bedste veninde. Det var vildt hyggeligt, da vi kendte nogle af gæsterne i forvejen og kunne feste med senere hen på aftenen. De fleste var virkelig fulde, men det var bare vildt sjovt at se på.

Nonfirmanden der har nakket min telefon ..



Igår sad jeg herhjemme og lavede ingeting, da min veninde ville forbi og hente sine ting. Det endte med at hun blev her og vi bagte muffins og hyggede.

Vi prøvede at lave nogle chokolade muffins med vanillecreme, men de blev alt andet end vellykkede, da den creme slet ikke ville blive stiv så den kunne bruges. Resultat; tørre chokolade muffins med hjemmelavet vanillecreme og blændede jordbær ved siden.

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar