mandag den 16. september 2013

Overraskelser og første arbejdsdag.

Min weekend har været super dejlig. Fredag tog jeg hjem til Michael ved 13 tiden. Vi startede ud med at bage applepie (som smagte virkelig godt!) og hygge. Ved fem tiden hev han mig ud, ned i slikbutikken og blande selv og i biffen for at se "Jobs". Det var noget han selv havde planlagt, så jeg vidste ingenting om det. Filmen var rigtig god, dog lidt langtrukket.


Da vi kom hjem, var det kun Michael, hans mor og jeg der skulle spise med, så hans mor havde købt sushi. Bonus! Til dessert spiste vi vores applepie. Perfekt fredag. 

Lørdag tog jeg hjem fra Michael ved 15 tiden, for at lave mad til dem derhjemme, før jeg havde første vagt på arbejdet. Jeg har fundet en opskrift på en nem og virkelig lækker thairet. den hedder "Penang" og jeg ligger opskriften op senere. Det er nok en af de mest almindelige thairetter, men jeg er helt vild med den. 
kl. 20 mødte jeg på arbejde. Vi havde et selskab på 650 mennesker til fri bar, vi havde 4 barer og var 8 på arbejde. Det var vildt sjovt at være bartender for en aften, men også virkelig hårdt, da vi stod op i 6 timer i træk og lavede drinks. Ud over det, så var der ikke en eneste sjæl der snakkede dansk, så det var lidt af en udfording at høre hvad de sagde med den virkelig høje musik og deres gebrokkent engelsk. Jeg opfattede flere gange "water" som "vodka". Ikke så smart. 
Efter arbejde tog jeg hjem til Michael igen, da det var hurtigere end at tage hjem, når klokken er halv fem om natten. 




Søndag tog vi med hans familie ud og så halvmarathon, da hans fætter var med i løbet. Jeg synes det er virkelig sejt at han gjorde det. Efter vi havde heppet et par gange på ham, tog Michael og jeg hjem og bare hyggede og tog os en morfar.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar