tirsdag den 3. september 2013

Glad, glad, glad, glad.

Alt godt sker lige nu! Jeg går rundt og er SÅ glad.

Som i ved, hvis i har fulgt med på bloggen, så tager jeg et sabbatår i år, for at tjene penge til at rejse næste år. Jeg har indtil i lørdags haft job på Ølgod på Bakken, men da Bakken lukkede og sæsonen var slut for i år(øv, øv, øv!), så har jeg gået og været arbejdsløs siden. MEN! For en uges tid siden, var jeg til en prøvevagt på Nimb som tjener, da jeg kender en kokkelærling derinde, som fik lagt et godt ord ind for mig. Den gik rigtig fint, og chefen synes at jeg også skulle over på den anden afdeling af Nimb, som ligger inde i selve Tivoli. Der var jeg så idag for at tage en snak med overhovedet derinde, og så havde jeg fandme allerede fået jobbet. Jeg starter d. 14. i denne her måned!

Ud over det, så har jeg bestilt et af de hoteller som min ven og jeg skal bo på, når vi skal ud og rejse til januar. Det gør bare at man mærker endnu mere at man snart skal ud på en lækker lang rejse. Jeg glæder mig ekstremt meget.

Så har jeg endelig fundet ud af, hvad jeg vil uddanne mig som, efter mit sabbatår. Jeg har valgt at blive kosmetiker, og det har jeg fordi at jeg, siden jeg var helt lille, altid har elsket at sætte hår og ligge makeup på alle jeg kunne komme til at gøre det på. Nogle gange fik jeg endda min bror overtalt! Så vil jeg super gerne ende med at have et job inden for mediebranchen, fordi jeg synes at det er et rigtig fedt miljø at være i. Jeg har helt lyst til at begynde allerede nu, men jeg har jo lige en rejse der skal overstås.

Det var lige en hurtig opsummering af hvad der sker lige nu, jeg kunne ikke holde mig tilbage! :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar