onsdag den 21. august 2013

The United States Of America

I juli var jeg i USA med min familie. 5 dage i New York og 5 dage i Miami.

Jeg kan ikke huske hvad det var, men der var noget hyldest/gadefest på 5th street, lige uden for vores hotel en af dagene. Man kan lige se vores hotel "Hyatt" i baggrunden. 

Vi var inde og se "The Lion King". Det var en fed oplevelse. Vi sad i sal med Robin Thicke <3333 (ham der synger i blurred lines).

Så var vi på bådtur ud til Ellis Island.


Her er et billede fra den absolut bedste restaurant vi spiste på, på Manhatten. Jeg tror den hed Hendrix men jeg er ikke sikker.

Udsigt fra Empire State Building.

Den bil vi lejede i Miami. En Chrysler(jeg tror det staves sådan..). 

Miami, lige ved Ocean Drive hvor vi boede.

Så var vi ude og besøge Everglades Alligator Farm, hvor vi fik lov at holde slanger og alligatorer.
Der var ikke rigtig noget nyt ved New York, der var jeg også sidste år, men Miami var skønt. Det var godt vejr, ca. 37 grader i skyggen, og vi boede lige ved strand og havde pool på hotellet. Der var rigtig festligt på den vej vi boede på, så det ville være fedt at komme der med en flok venner. Nu tror jeg at jeg holder en pause fra USA.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar