tirsdag den 13. august 2013

Back again.

Så er jeg tilbage, selvom at det har jeg været i et godt stykke tid nu. Der sker så meget, og alligevel går jeg ikke rundt og har travlt. Jeg arbejder ude på bakken, og jeg kan virkelig godt lide det, specielt fordi dem jeg arbejder sammen med er super søde. Desværre er det kun sæson-job, da bakken jo ikke har åbent hele året rundt, så det her er min sidste måned, men jeg vender stærkt tilbage næste år! På tirsdag skal jeg ind og snakke med en på Nimb, om måske at skulle være tjener derinde. Jeg forventer bare ingenting, fordi han har hverken fået ansøgning eller noget, så han aner ikke hvor lidt erfaring jeg egentlig har, men nu må vi se. Jeg skal i hvert fald bare have et job og tjene til at kunne rejse næste år.

Ellers nyder jeg bare at jeg ikke går i skole. Det er virkelig befriende, og da 2 af mine bedste veninder heller ikke går i skole og også arbejder, kan jeg se dem når alle andre er i skole.

Lige nu går meget af min tid med at planlægge en lang ferie, som jeg skal på til Januar. Turen går til østen sammen med en af mine gode venner. Vi skal til Thailand, Malaysia og Singapore. En tur på 2 måneder. Nogle af de steder vi kommer til at ramme, er dem her;







Jeg har en masse andet jeg gerne vil skrive om, bl.a. om en dejlig tur til USA, nyt blæk på kroppen og en masse andet. Senere!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar