søndag den 14. juli 2013

Countdown.

Idag står dagen på at pakke, i morgen tidlig går turen nemlig til USA! Jeg skal en tur til New York og Miami med min familie. Jeg har været i NY før, uden min familie, så jeg glæder mig til at vise dem rundt dernede. Så glæder jeg mig helt sindsygt til Miami. Min bror og jeg prøver at overtale mine forældre til at vi kan få en søskende tatovering dernede (min bror er under 18), og det kunne være vildt cool at få lavet den i Miami.

New York sidste år, Grand Central Station. 
Igår var jeg på frokostdate med en jeg har mødt da jeg var i byen. Vi skulle egentlig have været ude for 2 uger siden, men da det var midt i studenterugen måtte jeg aflyse. Det var rigtig hyggeligt, men han bliver ikke mere end en ven for mig, han er nemlig ikke rigtig min type.

Jeg troppede op i det her outfit.
Jeg får ikke blogget mere før jeg kommer hjem. God ferie!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar