mandag den 18. marts 2013

Sko

Over den seneste tid har jeg fået købt mig 3 par nye sko, og jeg elsker dem.


De her er, tro det eller ej, købt i Føtex på vesterbrogade. 299 kr. Jeg synes de var vildt fede, så jeg blev nødt til at eje dem, selvom jeg ikke havde råd. Man kan dog godt mærke at de er fra Føtex, når de mangler 3 nitter efter man har gået i dem i en uge. Men whatever, man kan vel ikke regne med andet.



De her købte jeg på Nelly.com for nogle uger siden på tilbud. 139 kr af mærket Cuba Shoes.. De er rigtig rare at gå i fordi der er meget plateu. Den eneste nitte ved dem er, at glimmeret faldet lidt af mend et er ikke så meget at det gør noget synes jeg. Jeg har givet dem en gang hårlak så det sidder lidt længere.




Sidst men ikke mindst, har jeg købt mine gallasko. 299 kr., også på Nelly.com, er deres eget mærke. De er rigtig høje så de gør også naller at gå i, men man må vel bide smerten i sig ..



Ingen kommentarer:

Send en kommentar