mandag den 18. marts 2013

The weekend!

Min weekend var egentlig stille og rolig. Lørdag og søndag var i hvert fald. Fredag var jeg i byen for at fejre min venindes fødselsdag, sammen med 4 tøser og min venindes kæreste. Vi startede ud på Kant, hvor vi havde et bord og fik en gratis Mojito hver. Mojito er egentlig ikke så meget mig men den var gratis så whatever.

Da vi havde været dér i godt 2 1/2 time, ville vi have taget videre på Night Fever, indtil vi fandt ud af, at det kostede 100 kr. for indgang. Så vi tog på A-bar i stedet. Der mødte jeg bl.a. P. Jeg vil ikke kalde ham min eks kæreste mere, for det lyder så fjollet. Ham havde jeg ikke set i næsten 2 måneder, bl.a. fordi han har været ude og rejse, så det var rigtig dejligt, og lidt mærkeligt, at se ham.
Så mødte jeg 2 af mine venner, som jeg egentlig først troede ville komme om lørdagen. Jeg møder dem ALTID på A-bar.
Senere da pigerne var gået, mødtes jeg med en fra mit gym, som jeg først lige er begyndt at snakke med. Super fed fyr!

Der er ikke nogle billeder fra aftenen, mest fordi de blev helt vildt dårlige.

Lige nu sidder jeg og skal skrive DIO. Om jeg gider. Jeg er slet ikke motiveret til det her. Mangler så meget og har kun til Onsdag kl. 12.00.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar