søndag den 17. marts 2013

nails, nails, nails..

Jeg har brugt tid på mine negle idag. Det er noget jeg før i tiden gjorde meget, men efter jeg kan se en ende på gymnasiet, har der ikke været meget tid til det.

 Jeg startede ud med at give dem en tur i boblebad, skubbe neglebånd op, slibe dem og polere dem. Jeg fik, en gang i fødselsdagsgave, et rigtig fint spa sæt til negle og fødder. Der er både boblebad, negletørrer og en maskine i, som man kan bruge til at gøre alverdens ting ved sine negle.



Så lagde jeg et lag gennemsigtigt neglelak på, så det holder bedre. Samtidig er det en "nailgrowth" lak jeg har brugt. Så lagde jeg den farve på jeg ville have og til slut "stemplede" jeg et mønster på én af fingrene på hver hånd. Resultatet blev det her;




Og jeg brugte de her lakker;



Den hvide er en del af et samlesæt fra Konad, som jeg har brugt til at lave blomstermønstret med. Den beige er en jeg har købt i Forever21 i New York. Den sidste er købt i Matas og er en Sally Hansen, nailgrowth.
Samlesættet fra Konad er et jeg købte på en messe engang, som jeg har brugt rigtig meget. Man kan lave de fineste og mest kreative negle med dem. Der følger en masse forskellige mønstre med som man, med lidt øvelse, let kan få over på sine negle.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar