onsdag den 13. marts 2013

For fuck sake.

De sidste 2 1/2 år har jeg arbejdet i en frisør, hvor jeg har gjort rent. Nu blev tiden så inde til at jeg gerne ville ud og prøve noget nyt, derfor sagde jeg op for godt halvanden uge siden. Siden den dag jeg sagde op, har jeg lært en ny, utrolig sød pige op.

Idag var så min sidste dag. Det blev jeg nødt til at minde min chef om, eftersom han havde glemt, at det var min sidste dag (jeg er den ENESTE der gør rent og den ENESTE ungarbejder).

Da vi så skal gøre timer op, bliver vi enige om, at de 3 gange den nye pige har været med mig, får vi 100 kr. hver for. Fair nok, 600 kr. i alt. ud over det, skulle jeg have 300 kr. for nogle gange jeg havde været der. altså 900 kr. i alt. Om manden så ikke siger "jamen så overfører jeg 1000 kr. og så får du (mig) 600 kr. og så får N(den nye pige) 400 kr. Undskyld mig? Får hun 100 kr. mere, for at have været med mig, og jeg får ikke noget? JESUS hvor er jeg glad for, at det var min sidste dag.
Da han så går, siger han "jeg går ned og laver regnskab, og så kører jeg hjem". JAMEN DET VAR DA OGSÅ EN FORNØJELSE AT ARBEJDE FOR DIG. Jeg er SÅ muggen lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar