søndag den 10. marts 2013

It was legendary.

Det er alt for lang tid siden jeg har blogget. 

Weeell, jeg har haft en dejligt weekend. Fredag var jeg i Miks Tattoo, sammen med M, og få sat pris på den næste tat jeg skal have, og nogle forslag til hvordan den kan se ud. Jeg skal have et anker med et hjerte i midten, så det bliver bare great. Efter det tog vi ud og købte nogle sko(jeg købte et par støvler, jaaa) og så tog vi på Café Obelix og drak noget varm kakao. Om aftenen hyggede vi med The Amazing Spiderman.

Jeg har sagt mit job som rengøringspige op, så lørdag formiddag gik med at lære en ny, super sød, pige op. Hun er heldigvis rigtig lærenem, i forhold til nogle af dem jeg har skulle lære op tidligere. Min sidste dag dér er på onsdag. Nu har jeg bare ét problem, og det er at jeg ikke har noget job. Det lugter rigtig meget da jeg ikke kan leve på min SU og jeg har en studietur jeg snart skal på. Øøøøv. 

Efter arbejde tog jeg ud og brugte min smartbox jeg fik i fødselsdagsgave sidste år, sammen med C. Vi fik en masse kage, yummi! Vi fik 10 forskellige slags kager og en pakke marengs med. Jeg siger jer de kager smagte godt, især de ovale med chokolade i midten nede på billedet. Mums! Den eneste jeg ikke var så vild med, var den firkantede brune, der var nemlig kaffe i. 
Vi fik ikke spist alle kagerne samme dag, det mættede nemlig ret meget.





Om aftenen skulle vi til 3x 18 års. Det var lidt sjovt fordi størstedelen var 1.g'ere og vi var kun 5-7 mennesker der kendte hinanden men det var en vildt fed fest. Jeg var dog lidt skeptisk i starten og troede den ville blive lidt kedeligt men det var den overhovedet ikke! Der var Beer Pong, (hvilket jeg ovenikøbet var mega god til, trods et stort indtag af alkohol) mega fedt. Jeg formåede også at score den aften, men det er der ingen der ved. Sssshhh..




Ja, det er så højdeforskellen mellem C og jeg, når jeg har stiletter på.
Idag, søndag, har jeg lidt med tømmermænd. Jeg skulle have lavet afleveringen men ja ..





Ingen kommentarer:

Send en kommentar