torsdag den 7. februar 2013

motherfucking torsdag.

Puuuha det har været en hård uge. Vi har haft DIO forløb hele ugen, så vi har lavet 2 synopser og 2 fremlæggelser på 4 dage. Hårdt venner! Idag blev jeg heldigvis skånet lidt, da jeg skulle til teoriprøve og derfor var nødt til at gå kl. 12.

Jeg har været til teoriprøve 2 gange. 1 gang i Valby lige ved min køreskole, hvor jeg dumpede. Jeg var simpelhent så nervøs at det hele sortnede for mig og jeg vidste slet ikke hvad jeg lavede. Så besluttede jeg mig for at tage den i Køge i stedet for, der var den nemlig digital. 3 fejl venner! Jaaaaa en lykkelig Camilla der kom hjem. Da min mor hentede mig havde hun købt en lille gave, en fin skjorte, hihi. Love my mamma.

I sidste uge døde min farmor desværre af kræft. Hun havde et ur som jeg synes var rigtig fint, og det fik jeg idag. Så bliver det gamle byttet ud, med et minde om hende.




Tidligere på bloggen lagde jeg et billede op af den gallakjole jeg havde købt. Nu er det sådan at galla blev rykket, og da jeg ikke var helt tilfreds med min kjole, så har jeg købt en ny! Jeg elsker den virkelig! Den er helt perfekt til mig. Har kun dette meget dårlige billede men ligger nogle bedre op senere.


Jeg købte disse sko til. 300 kr. på Nelly, deres mærke. Mega billigt og så sidder de helt perfekt.


Det her er min gamle gallakjole, og den sælger jeg nu. Hvis du skulle være interesseret, så smid endelig en kommentar :-) Det er en str. small. Du kan læse mere om den her.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar