torsdag den 24. januar 2013

Weekend is coming!

Gud hvor har denne her uge bare gået hurtigt. En uge med alt for mange humørsvingninger og alt for meget usundt. Puha! Skal virkelig træne igennem imorgen og søndag.

Idag var jeg i biffen med C og se De Urørlige. Ligesom alle har sagt, så er den virkelig god. Det er næsten en tudefilm men også kun næsten. Alle pengene værd! Selvom jeg ikke betalte da jeg havde et gavekort, hihi.

For nogle uger siden skrev jeg at jeg skulle til reunion. Det gik skide godt! Alle har forandret sig utrolig meget. Selv en af dem jeg var rigtig uvenner med i folkeskolen har jeg fået et rigtig godt forhold til efter vi har mødtes. Vi var ude og bowle og på Kant efter. Folk var fulde og i godt humør!




Drengene danser helt alene på dansegulvet, hihi.

hahaha, M's bukser revnede ret voldsomt først på aftenen!


 Succesen gjorde at vi lavede en ny aftale fredagen efter, hvor M holdte housewarming kun for os. Det var ligeså hyggeligt som første gang! Vi var desværre ikke ligeså mange denne gang men det var fedt alligevel.

Når man får stjålet sin mobil..






Der var ikke flere pladser at sove på, så M sov på gulvet <3

Vi skal også mødes d. 1. marts til feeest med flere af de gamle. Glæder mig så meget! Jeg er vild med de mennesker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar