tirsdag den 12. februar 2013

Længe leve ferie!

Jeg har indtil videre brugt det meste af min ferie på at slappe af. Utroligt nok er jeg kommer forholdsvis tidligt ud af sengen, hvor jeg normalt plejer at sove meeeget længe. Var oppe halv ni i morges! 
Jeg skulle have været ude og køre idag, men det blev aflyst på grund af snevejret. Så har jeg istedet forsøgt at syg min gallakjole så den passer 100p(det gik ikke så godt..) og så har jeg været en tur hos frisøren. Dejligt! Jeg fik lavet mørke/gyldne striber i, men efter mit hår er blevet afbleget så meget, har det meget svært ved at tage imod farve så reultatet blev ikke helt som forventet. Men det er blevet dejligt lige nu! 


Så har jeg bestilt nyt kamera idag! Jaaaaa. Det er et Nikon 1 J1 og det er pisse lækkert. Jeg glæder mig så meget til at holde det i mine hænder og tage nogle flotte billeder! 


I lørdags var jeg til fastelavn på A-bar. Det var rigtig sjovt og aftenen sluttede lidt uventet. 
Anyway, a-bar havde på deres event skrevet at hvis man kom klædt ud, fik man 10 shots gratis. da min veninde og jeg så spurgte til det i indgangen får vi svaret "der skal lidt mere til end det der" og så kigger hun bare på os som om vi er idioter, hvorefter hun giver en pige, ved siden af os som var mindre klædt ud end os, en billet til 10 shots. Kælling. Vi var klædt ud, ergo, vi har ret til shots. Ellers så må de sku da skrive nogle mindstekrav. De kan ikke bare tage røven på folk på den måde. Jeg har aldrig haft noget imod a-bar, men det der .. 
senere på aftenen kom to af vores veninder, den ene med hendes kæreste og en af hans venner og til slut på aftenen, da jeg var blevet væk fra sådan ca. alle bortset fra én, rendte jeg ind i 3 gutter jeg har boet i camp med på roskilde i 2011. Da a-bar lukkede tog vi med dem videre på vikingen, hvor vi blev indtil de lukkede og så smuttede vi hjem. Dejlig aften! 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar