torsdag den 14. februar 2013

Valentinsdag, nej tak.

At sidde på valentinsdag og tænke på at det er omkring 3 uger siden at min kæreste og jeg gik fra hinanden sucks. Men igen, tanken om at, hvis vi stadig havde været sammen, havde vi ikke kunne være sammen idag, fordi drengen er ude og rejse stort set hele februar måned. Plus han har fødselsdag idag. Plus at tanken om at han er så langt væk, får mig til at savne ham aaargh. Hader valentinsdag.

Jeg har lavet absolut ingenting idag, og det har jeg tænkt mig at blive ved med, indtil kl. 18.00, hvor jeg skal have lavet negle med min moar. I julegave fik hun et gavekort til at få lavet shellac negle og så er hun så sød også at give mig en tur. Jeg tror nu ikke at det vi holde særlig længe på mine negle, da de flosser og knækker konstant. Nu må vi se.

Okay, hele Danmarks ungdom er åbenbart i Prag i denne her uge. Jeg ville aldrig selv tage derned men puha hvor er det nitten når de fleste af ens venner er afsted .. heldigvis kommer nogle af dem hjem idag.   Jeg kan godt se at det er sjovt at drikke sig i hegnet hver aften med en masse unge, men hvor fedt er det lige at det stort set er danskere hele bundet? Så kan man jo ligeså godt tage i byen herhjemme. Det minder mig lidt om sunny beach, bare i vinterversion. Jeg er ikke særlig stor fan af sunny beach ..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar