tirsdag den 16. oktober 2012

FOLK OG DERES SAGER..

.. dem skal de selv passe.

Jeg er super-duper-træt af folk folk der sætter rygter igang, især når det går ud over mig. Pas jeres eget, seriøst.

Klamme rygter om ting man gjorde på roskilde, til en fødslsdag, eller hvad det nu kan være, hvem finder på sådan noget? Jeg tænker at det må være nogle mennesker der ikke kan lide den person de starter rygter om, eller som bare har et pisse nederen liv. Fair nok hvis det ikke gør livet surt for nogle og det bare er folk der snakker, men så snart det går ud over nogle og har konsekvenser for folk, så står jeg sku af. Det er pisse klamt.

Men nok om rygter, fra nu af vil jeg ikke tage mig af dem, folk må sejle deres egen sø.. jeg håber deres båd kæntrer og de drukner.

Ellers så har jeg det egentlig helt vildt godt. Jeg har ikke haft det så godt i lang tid. Efterårsferie - dejligt! Startede lige ud med at være lidt syg mandag, men det er heldigvis gået over. Weekenden har stået på fest, fest og afslapning.

Fredag gik turen til A-Bar sammen med N hvor vi mødte en masse vi kendte, fordi alle er på A-Bar, altid. Senere kom J med nogle af sine venner. J er forresten en sød en 😘 Nævnte ham vidst også i mit forrige indlæg.
Jeg har nu lavet den samme fejl 2 gange, mht. at være fuld. Det er sådan at når jeg er fuld, så skal jeg da lige have mig en fransk hotdog på vej hjem. NEJ TAK. Det resulterer ALTID i, at jeg brækker mig .. også i fredags.



Vi var lidt fulde inden vi tog afsted.


Lørdag var jeg ude og bowle med 2 rigtig dejlige drenge, P og J, og en af deres venner. Jeg kom selvfølgelig på en flot sidsteplads .. erhm. Bag efter ramte vi A-Bar hvor vi havde bestilt bord og mødtes med en maaaasse mennesker.

Denne weekend har været en af de bedste i lang tid. Det skyldes helt sikkert de dejlige mennesker og ingen kaos, bare skønherligheder hele vejen igennem.

Jeg har desværre ikke så mange billeder fra weekenden, hvilket er lidt øv..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar