mandag den 1. oktober 2012

FØRSTE TAAAAT

Jeg har fået min tatovering, jubiiii.

Jeg sagde ikke til mine forældre hvornår jeg skulle have den lavet, så jeg stod op lørdag morgen og viste dem den. Min fars kommentar var "Så er du en af de billige" og det gav jeg har bare ret i, for det gider jeg egentlig ikke høre på. Han mente jo det samme da jeg fik min piercing. Min mor synes den er flot og det er ret fedt, da hun ellers var imod at jeg fik en.


Jeg havde ikke regnet med at det gjorde så ondt som det gjorde, da dem jeg kender der har tats, havde sagt at det slet ikke var så slemt.. Men det synes jeg altså det var! 
Jeg skal helt sikkert have flere, bare ikke lige nu :-)

Torsdag, fredag og lørdag har været super fede.

Torsdag tog jeg i byen med 3 veninder, A-bar selvfølgelig og der hyggede vi os gevaldigt! Jeg stødte ind i en jeg har gået i børnehave med og en der gik en klasse over mig, i folkeskolen. Det var super sjovt at snakke med dem, da det var like 5 år siden jeg sidst havde set dem. 


Tøjet var ikke så "byen agtigt" for mit vedkommende, da jeg dårlig nok havde nået at være hjemme den dag.

Fredag tog jeg på A-Bar igen med en masse mennesker der arbejder i Cinemaxx, da jeg kender en del af dem. Det var en af de bedste byture jeg har været på, hold da op hvor var det fedt! Det der når man når til det punkt at man ikke kan huske hvad man lavede, man ved bare man havde det fedt. Jeg brugte ca. 20 kr. den aften. Det synes jeg alligevel er ret godt gået. 

Lørdag holdte N 18 års og det var rigtig godt. Der mødte jeg bl.a. en gut (som sjovt nok også arbejder i Cinemaxx) som jeg skal hjem til på torsdag. Det skal nok blive hyggeligt :-) 
Der kom sådan en lækker (naah) stripper i brandmandskostume, som en gruppe drenge havde købt til N. Normalt hader jeg strippere og holder mig langt væk, men det her var faktisk ret sjovt ;-) 

Hvad angår scoringer, som jeg selvfølgelig altid skriver om fordi jeg er så rar som jeg er (hvad?), så var det helt fjollet i lørdags. 
Jeg så en som jeg har haft noget igang med for ca. en måned siden, ham kalder vi S, men vi mistede ligesom kontakten og så fik vi snakket for første gang i lørdags om hvor meget vi egentlig have savnet hinanden. Der ender selvfølgelig med at vi kysser, flere gange, men det var ligesom lidt som om den var død, ihvertfald fra min side af. 
Så kom jeg i snak med ham fra Cinemaxx, ham kalder vi J, som jeg synes var utrolig pæn og sød, og jeg ved ikke hvordan, men vi blev enige om at gå ud foran, fordi vi vidst godt begge to vidste at det ikke var smart hvis ham den anden jeg havde kysset med, så os, og så blev det hans tur i stedet .. 
Jeg har det utrolig dårligt over det og det er ikke ligefrem fordi jeg går efter at score 2 på en aften, for i det hele taget at score, for det synes jeg selv er svinsk gjort og jeg har også fortalt S, at den er død fra min side af. Jeg fik desuden af vide samme aften af en veninde, han han har noget med en anden. Det hjælper lidt på samvittigheden :-)

N's far, mig, M's far og C.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar