tirsdag den 13. november 2012

Nede og ramme bunden.

Er konstant på randen til at tude pga. dumme ting der sker lige nu.

Ham J jeg har skrevet lidt om i mine forrige indlæg, ham er jeg gået hen og blevet rigtig forelsket i og følelserne er gengældt. Der er bare den ting at hans følelser for hans eks kæreste, ikke er helt væk endnu, selvom han hader hende pga. nogle ting hun har gjort mod ham. Tingen er så at hun bliver ved med at kontakte ham, for at fortælle ham hvor meget hun savner ham og vil have ham tilbage. Det slider selvfølgelig på ham og han kommer i rigtig dårligt humør i rigtig lang tid, og det går ud over mig.
Derfor havde vi en snak i fredags, hvor han fortalte at han ikke kunne byde mig at være sammen med mig, når hans humør konstant ville påvirke mig, når han ikke var kommet sig over hende.
Så ham jeg for alt i hele verden ikke vil miste, kan jeg ikke være sammen med. Det dræber mit humør og det går ud over alle mine venner. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ..
Vi har stadig kontakt og han kommer hjem til mig om et par uger, sammen med nogle andre til julefrokost. Spørgsmålet er så bare om vi kan være venner eller om det er for hårdt pga. vores følelser.

Ikke nok med det, så er der også nogle ting der går mig på mht. en af mine aller bedste veninder men det kan jeg ikke sige til nogle ud over min bedste ven, fordi min veninde ikke skal føle at det er hende der gør noget galt, for det er det ikke.

Er det muligt at blive sindssyg på 4 dage? For jeg er da i den grad ved at blive sindssyg oven i hovedet af alle de negative ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar