mandag den 23. juli 2012

Back again.









Puha, længe siden.

Tiden har gået med Roskilde Festival og Frankrig og det har været fedt!

Roskilde var meget bedre end sidste år, både hvad angår stemning og koncerter. Jeg var til den FEDESTE koncert med NIKLAS hvor LOC kom og overraskede.

Vejret var vaaarmt mange af dagene.


De skulle lige have styr på, hvad der var inden under. 



2 dage efter Roskilde gik turen til Frankrig.
Vi startede i Champagne, tog derefter til Paris og sluttede af i Alsace. Jeg kan ikke huske at jeg har gået så meget som jeg gjorde på den ferie. Puha. Fik shoppet lidt en set en helvedes masse. Skal helt klart tilbage til Paris! Virkelig smuk by. Nogle af butikkerne og resturanterne er godt nok lidt dyre, så man skal lige vide hvor man skal gå hen, hvis man ikke vil af med en formue.

Udsgten fra det slot vi boede på i Champagne.

Paris.

Til Bastilla dagen i Paris vor der var optog med bl.a. millitær køretøjer. 


Udsigten fra vores tag-terrasse.









Vores udsigt, fra altanen i Alsace, ud over vinmarkerne og Colmar. 
Vejret var lidt op og ned men det var meget rart at der ikke var ekstremt varmt hele tiden.

Nu er jeg så hjemme i Danmark igen og nu hedder det bare afslapning, venner, familie og byen. Jeg har sjælendt glædet mig så meget til at tage i byen, som jeg gør nu. Har ikke været det i 3 uger jo, det hårdt for en som plejer at gøre det hver uge ;-)



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar