tirsdag den 31. juli 2012

En god blanding.

Ligger pt med hold i ryggen, hvilket på ingen måder er en fed oplevelse. Jeg bliver sindssyg af at ligge i min seng hele dagen og når jeg prøver at gå, så bliver det hele værre.

Jeg har haft super meget run på den sidste uge, så måske er det meget godt at der er noget der holder mig tilbage fra at tage ud.

For lige at skifte emne, så har jeg fået en af de der åbenbaringer, hvor man finder ud af, hvem der er ens rigtige venner.
Kender i det, når man er blevet behandlet helt uretfærdigt af en person, man troede var ens gode ven? Når sådan nogle ting sker for mig, så kommer jeg til at tænke på, hvem jeg kan stole på og hvem jeg virkelig holder af.
Jeg var ude for en oplevelse for nogle dage siden, som jeg har svært ved at tale om, og i det hele taget tænke på, fordi jeg havde det så ubehageligt. Så gik det bare op for mig, hvordan mine andre venner ville behandle mig i sådan en situation, og at de aldrig ville være så grove mod mig, som min "ven" var mod mig. Det har jeg godt nok aldrig oplevet før.

Sikke voksen og følsom jeg lige blev..

For lige at skifte emne igen, så har jeg tænkt på en ting ..
Lige for øjeblikket, har jeg hørt rigtig meget snak om blogge og hvordan man bygger en god blog op og så kom jeg til at tænke på, at min blog, overhovedet ikke følger de "regler" der er, for hvordan en blog skal fungere. Der er jo ikke skyggen af en rød tråd i min blog, og den er i det hele taget meget rodet men jeg er sku ligeglad.
Jeg har måske ikke verdens største antal læsere og kommentarer får jeg sjælendt, men jeg får nogle ting ud af min verden, som jeg aldrig kunne drømme om at fortælle en person face-to-face, og så er jeg egentlig ligeglad med, om folk synes det er spændende ting jeg skriver. Jeg synes bare det er hyggeligt, at i gider læse med :-)


1 kommentar: