onsdag den 6. juni 2012

EKSAMENSPIS

Eksamen. Gotta love it.. or not. Har fået udleveret min opgave til erhverscase eksamen idag. Jeg skal ingen andre steder end mit værelse de næste 3 dage så. Min gruppe valgte da lige at lave tidspunktet for, hvornår vi skulle mødes om, uden at informere mig selvfølgelig. Camilla får jo bare tilsendt hjernebølger så hende behøver vi ikke skrive til. Det resulterede da bare i, at jeg ventede på skolen i en time og vi kom 5 minutter efter at opgaven senest skulle hentes. Great!

Ikke mere negativt. Måske.
De sidste 3 uger har været crazy. simpelhent crazy. Jeg har holdt min 18 års sammen med min bedste veninde. Det kunne simpelhent ikke have været bedre. Selvom der var omkring 20 mennesker der valgte ikke at dukke op, så var det stadig verdens dejligste aften. Morgenen inden jeg skule holde fest, havde jeg holdt brunch for min familie. Det var også bare super. BILLET TIL ROSKILDE, JAAAA.




C og jeg inden gæsterne kom. 



Ugen efter var jeg så til 18 års hos en fra min klasse. Det blev afholdt på Sukkerbageren på Strøget. Det var super hyggeligt men det var desværre ikke alle der kunne komme ind, selvom det var planen. Rigtig ærgeligt. Ved 01.00 tiden tog M og jeg videre på Cheap hvor vi hyggede i noget tid. Meget fulde. Så fulde at M valgte at tage hjem fordi hun var træt, og jeg var så dum ikke at tage med hende, så efter en god time, ringede hun og sagde, at hun var i Ballerup, fordi hun var faldet i søvn i bussen. I mellemtiden var jeg taget til Frederiksberg, så jeg valgte lige at træde ind af døren, for at gå igen, for at mødes med M.. total mærkeligt.

I fredags var jeg til distorition med M og N. Det var hundekoldt og egentlig ikke rigtig noget for os, så vi gik igen (måtte desværre efterlade N fordi vi var blevet væk fra hinanden :-() og tog på juicen, fik en drink, mødtes med C og tog til fest på nørrebronx. Rigtig hyggeligt! Der var både drama og kærlighed, normalt. og en masse fra min folkeskole .. ikke så normalt. Og ikke så rart.


Lørdag var jeg til endnu en 18 års. Dog i Hvidovre. Først var jeg ovre og se nogle af mine venners band spille til noget kulturaften. Det var super fedt! Så tog vi til 18 års og det var super hyggeligt. vi både dansede, drak og fiskede ..

Ja, det er guldfisk der er i den skål.

Det var en syg aften. Jeg scorede den sygeste flotteste fyr ever. amen altså. Den aften bailede jeg så igen en veninde, fordi jeg var alt for fuld. selvom hun egentlig skulle hjem, så endte hun hos en ven hvor hendes kæreste var og jeg endte hos en af mine venner .. vores forældre var da ikke bekymrede, nej.

                             





Mandag tog jeg i sommerhus med ca. 10 fra min klasse for at drikke mig fuld. Det lykkedes. Vi hyggede.. gevaldigt. Drenge er nogle svin, er de ikke? i hvert fald nogle af dem ..














Ingen kommentarer:

Send en kommentar