torsdag den 19. januar 2012

OOOG DET FINDER VI OS IKKE I.

Har det virkelig godt her for tiden. Altså sådan virkelig virkelig godt. Tiden flyver bare afsted og folk er så søde. Selvom det er nogle ret fucked up ting jeg oplever lige for tiden, så påvirker det slet ikke mit humør på nogen måde. Fuck alle andre, vi har det vildt alligevel!

Det har været en god dag i skolen, dog lidt trist .. Arbejde var bare laaangt. jesus. Og hvilken chef siger 2 fucking minutter før man har fri mens man står men jakke og taske, dybt seriøs, "hvad skal i så lave de sidste 2 minutter??" amen gider du?

På vej hjem fra arbejde skulle A og jeg have toget, og da vi skulle stige ind gik der en mand sådan meget mærkeligt halvt bag os/imellem os og ligepludselig skubber han let til mig og jeg tager ved refleks min hånd ned i min jakkelomme og så har idioten taget min mobil. Jeg vender mig hurtigt om og så står han bare der og kigger ud i luften, lige foran mig. Så puffer jeg til ham fordi jeg kan se at han ikke er dansker, så jeg regnede ikke med at han ville kunne forstå mig, og så rækker jeg min hånd frem til ham. Så kigger han på mig, ligger mobilen i min hånd mig nikker til mig. Gaaaal en spade. Hvis han vil stjæle en telefon så skal han sku da ikke bare blive stående og glo. Så skal han sku da rende sin vej! Idiot ..

Efter arbejde tog jeg med C hen til sukkertoppen og sagde farvel til en masse dejlige mennesker som tog på skitur. bl.a. ham den søde K. Han redede lige min weekend med beskeden "Jeg savner dig allerede :-)". Han har også inviteret mig i biografen igen ♥

Fed uge. Onsdag finder man en død mand og torsdag ser man en tyv i øjnene. Fredag kan bare komme an.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar