onsdag den 25. januar 2012

GODE TIDER

Jeg har haft en fantastisk weekend!
Fredag stod den på Klaptræet sammen med N, M, K og F. (fine navne, ik). Efter Klaptræet tog vi på Cheap hvor vi blev indtil de lukkede. Jeg elsker den stemning der er der. Plus at det er meeega sjovt at fangirle over alle de der paradise dudes der render rundt der inde, selvom at man egentlig hader dem når man er ædru. 


Da Cheap lukkede tog vi på bøssebar. Det var SÅ mærkeligt. Normalt bliver man lagt an på og budt på drinks og jeg ved ikke hvad, men næ nej, her er det sku da gutterne der styrer showet og jeg elsker det! De er ekstrem flinke! men men men.. mange af dem render rundt, som om de ejer hele verden, og det er også fair nok men jeg synes ikke det er iorden, at de bare sådan går ind i én. For det gjorde de. Hele tiden. 
Jeg lå i min seng halv fem. 

Lørdag stod den på arbejde og noget aftenhygge/druk sammen med tøsen og nogle gutter. Ekstremt sjovt selvom det var en smadret Camilla der sad der. 
Citat fra en meget fuld J der kommer over til os: "tøser, jeg har en hemmelighed .. jeg har 12 æg der hjemme..jeg bager en KÆMPE æggekage!" . Det godt J!

Mandag var jeg på date med ham den søde igen. Det var rigtig hyggeligt. Vi mødte D og N i biffen. De skulle se samme film som os. 
Næste morgen da jeg møder i skole (en time forsent..) er der like 7 mennesker det pifter når jeg kommer ind af døren og begynder at spørge ind til hvordan det gik. Jamen godmorgen til jer også!

Jeg håber at næste weekend bliver mindst lige så fed. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar