mandag den 4. juli 2011

VERDENS FEDESTE UGE!

Nu kommer der billeder! Jeg blev kun positivt overrasket af at være på Roskilde Festival. Det var ekstremt fedt. See you next year Roskilde!

I kø inden vi kom ind på pladsen. Kl. 6 om morgenen, jojo. 



Det der med at smile er ikke lige mig, åbenbart.


Øl-bowling ftw! 




Kom ikke og sig at 4 piger ikke kan rode. 


Godmorgen Freya, smil! 


Jeg kan sleeeet ikke vente til næste år! Synes lige jeg vil dele med jer, at jeg en aften blev så fuld, at jeg rendte rundt til folk og byttede øl for kys, drak en masse Smirnoff, rent, så jeg blev så fuld, at jeg brækkede mig i min vens telt. Kun fordi jeg kan. Gudskelov for at det kun kan ske én gang om året. 

På onsdag går turen til Tyrkiet, så jeg får ikke blogget i 12 dages tid. Hav det dejligt indtil da :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar