søndag den 17. juli 2011

ALANYA 2011

Så er jeg hjemme igen efter 10 dejlige dage i Tyrkiet (eller dvs. jeg har været hjemme i 2 dage nu...). Det var endnu bedre end sidste gang!

En af dagene havde vi lejet en bil. desværre endte vi 
oppe i bjergene, hvor vi farede vild i flere timer 
men vi så os lige en skildpkade på vejen! 
(inde bag en sten hvis du ikke kan se den)


Før vi farede vild, fandt vi Dim floden, hvor der 
var en restaurant, hvor man sad i sådan nogle 
firkantede 'huler' som stod på pæle i floden, 
og så sad man på gulvet på en masse puder og 
madrasser og spiste mad. Helt vildt hyggeligt.
 Så svømmede der ænder omkring en, 
og man kunne bade i vandet. 


En af dagene var vi ude at sejle i en stor sørøverbåd. 
Vi blev lovet skildpadder, mudderbad, udspring 
fra klipper og meget mere. Vi fik en sejltur og
 en tur i havet. yes sir. Det var nu en meget flot tur. 
(Mutti og ham den lille på billedet)







Lørdag var vi hos vores ven, Aladdin, for at spise på 
hans restaurant, Tropical. Meget rart menneske! 
Her laver han "aladdin speciel" midt i rasturanten. 



Dagen før vi tog hjem, fik ham den lille lavet en
 henna tattoo med sit navn. Kønt blev det altså ikke. 


Det var vores morgenmad på hotellet. Hver dag. 
Mega nederen. 



Den dag min daddy havde fødselsdag, tog vi til Palm 
Beach om aftenen, hvor der var buffet og så kom 
Rasmus Seebach og spillede. 

En dag på stranden, kom der den sødeste lille hundi 
og lagde sig under min solvogn, for at få skygge <3

Hvis der er nogle af jer som læste på min twitter,
 at jeg en dag sad i skabet på vores hotelværelse, 
for at nå nettet, så var det altså her .. 
ukønt.


Næste gang i Alanya bliver nok ikke med familien. Tror det bliver en tøsetur hvor der skal festes igennem :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar