søndag den 3. juli 2011

EN MEGET TRIST CAMILLA ..

Jeg er lidt dræbt inden i. Havde glædet mig UTROLIG meget til at se Kings Of Leon på Roskilde men, selvfølgelig, skal jeg være alt for dumt, at drikke mig rigtig fuld og falde så jeg får en forstuvet fod .. Jeg blev derfor nødt til at tage hjem om lørdagen da jeg slet ikke kunne gå på den :-( Der er så også en positiv side ved det, fordi det regnvejr der var der om aftenen, tror jeg ikke har været sjovt at være i, og slet ikke, når man skal sove i telt og vores telt var IKKE regntæt. Imorgen smider jeg en masse billeder op fra festivalen.

Om 2 dage går turen til Tyrkiet og jeg glæder mig rigtig meget. Frygter lidt varmen men jeg ved jo på forhånd, at det bliver stegende varmt.
Nu tilbage til at lave ingenting på grund af min skønne fod...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar