tirsdag den 14. juni 2011

TIRSDAG ..

Idag har været en vold god dag! Og den bliver kun bedre! Var jo statist i Skråplan sammen med min veninde og det var mega godt! Det var rigtig svært ikke at begynde at grine midt i en optagelse hver gang Linda P sagde noget. Det er så dumt, og alligevel, så mega sjovt. Så var der den LÆKRESTE mand ever! Og vi var så heldige at give ham hånden da han sagde farvel ;-D
Vi fik en biobillet hver for det, så vi tog i biffen da vi var færdige og så "Det Stærke Køn". Ikke en fantastisk spændende film men den er helt vildt lærerig!

Før vi tog i biffen, tog vi os en tur på Sunset og så afsted til Agnes Cupcakes. Muuuums!

Som sagt så kan jeg ikke få overført billeder fra min mobil, så det bliver inde fra deres hjemmeside.

  

Gulerod og hindbær :-)

Dag 23 - Det sidste du spiste og drak:

Pasta med sovs, med laks og ærter i, og et glad vand :-)

Som i kan se, så fucker teksten ude i siden men jeg skal lige finde ud af hvordan jeg fikser det .. Hvis nogle af jer ved, hvordan man gør, så skriv endelig!
Her senere skal jeg i havnen og møde nogle skønne mennesker. Hygge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar