mandag den 13. juni 2011

MANDAG ..

Min dag idag har egentlig ikke været så god. Det startede med at jeg bare ville sove længe og jeg havde også en virkelig god drøm. Selvfølgelig skal min lillebror komme ind og vække mig, for at spørge om jeg hørte, at min mors telefon ringede. wtf? Jeg ignorede ham bare, og faldt i søvn igen. Så kommer han ind, igen, for at sige at nu er det altså for sent, nu skal jeg op! (det er min lillebror vi snakker om .. på 14 år..)
Jeg står op, spiser noget morgenmad og sætter mig til at se tv i en lidt sovende tilstand. Så kommer han ind igen igen, for at sige, at min far giver frokost på Mc D og jeg var altså alt andet end sulten, for jeg havde jo lige spist morgenmad. Jeg får trukket den en halv time og så kører mig og min bror ellers op efter mad. Da vi kommer tilbage (han var lidt hurtigere end mig), så er han på vej op efter sodavand (han ved at jeg KUN drikker rigtig Coca Cola), og jeg siger til ham, at jeg skal have cola. Så kommer han hjem, med en Harboe cola! suuuuper. Fordi at jeg brokker mig over det, så kommer jeg op at skændes med min far og det ender med at jeg går sur i seng, uden mad og uden cola. Yes! I hate mondays ..

Dag 21 - et screenshot af skrivebordet på din computer:


Ja .. baggrunden er et billede jeg tog i London, som jeg så har redigeret lidt. Ellers så er det vel bare et normalt skrivebord. Jeg bruger faktisk næsten ikke nogle af de ting, jeg har på skrivebordet.


Dag 22 - Dit favorit album:

Jeg har ikke rigtig noget favoritalbum men jeg lige for tiden, hører jeg rigtig meget C21's album (tihi) og Nabihas album :-)

Jaaa, jeg ville egentlig have skrevet noget, om den hyggelige aften jeg havde igår men jeg synes ikke, at det bliver ligeså spændende, når jeg ikke kan ligge billeder ud, fordi jeg har byttet mobil med min fætter, og den er lort, så jeg tror bare jeg lader være ..

ISTEDET! skriver jeg om hvad jeg skal lave imorgen. Jeg fik et opkald fra en inde fra fjernsynet.dk, som spurgte om jeg ikke ville være statist i "skråplan" imorgen, og det ville jeg da gerne! Heldigvis er det ikke mega tidligt, som det tit er når det har noget med tv at gøre, og så er det sammen med en veninde, så det er jo bare super!


Nu tror jeg at jeg vil lave et fint design til min blog :-) ses.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar