onsdag den 15. juni 2011

SØVNLØSHED ..

Eller det har jeg jo så ikke, jeg er bare træt .. Var i havnen igår sammen med en masse mennesker til kl. ca. 01.00 i nat. Der var fandeme nogle der hoppede i! Koldt siger jeg bare! Jeg overnattede hos en veninde og nu er jeg bare syyyyygt træt.

Imorgen skal jeg være statist i en 3 reklame, sammen med hende jeg også var statist med igår, hvor vi bare skal sidde ved et cafebord og "kigge efter tilbud" på vores laptop. Vi kan vælge at få 500 kr., en gave eller et gavekort til Magasin. Tror bare jeg nupper pengene ;-)

Dag 24 - Hvad du end har lyst til:

Det kan forstås på mange måder men lige nu, har jeg aller mest lyst til at sove. Måske skulle jeg gøre det, før at jeg skal på arbejde om 3 timer. Shit.
Jeg har også en sær lyst til kage. Det har jeg haft lige siden vi var i Agnes Cupcakes igår. Jaja.

Ingen billeder idag. Trist. Det kan være der kommer nogle senere. Ciao.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar