torsdag den 16. juni 2011

DAG 25

Hvad har du i din taske:


Jeg har ikke det mest spændende, bare det mest vigtige. Eller bonbon billetten er nu ikke så vigtig ..

Jeg kan stadig ikke få overført mine billeder fra min fætters mobil til computeren og jeg aner ikke hvorfor! Det går mig virkelig på nerverne. 

Oh well, min onsdag og torsdag blev sådan her; Onsdag var jeg opsat på at, efter arbejde, så skulle der ske noget! Så jeg samlede nogle af dem jeg holder aller mest af, og så tog vi ellers en aftentur på stranden! Ikke noget bål, bare musik og hygge :-) Og så fik vi lige et glimt at måneformørkelsen.

Torsdag skulle jeg have været statist men det blev ikke til noget alligevel, så vi besluttede at tage i bonbonland i stedet. pga. en mindre begavet dame i 7-elleven, nåede vi ikke vores tog, så vi var der først kl. 15 for at finde ud af at de lukkede kl. 17 og vi HAVDE betalt vores billetter .. Heldigvis har de lavet den ordning med at man kan komme igen inden for 1 uge, gratis, så vi smutter der over igen mandag, tidligt! 


Så vågnede jeg til en dejlig mail, hvor der stod, at jeg har vundetadgang til gallapremieren og afterparty på "Magi I Luften" med 10 af mine venner. Dejligt! 
Nu er jeg bare helt smadret efter at have styrtet rundt i bonbonland..

- sov godt! når i når så langt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar