lørdag den 18. juni 2011

7 FUCKING DAGE!

7 dage og det går løøøøøs! Glæder mig til at teltet er sat og vi drikker den første øl i fællesskab. Det bliver awesome! :-) Fik købt alt ind igår, så nu går jeg bare og tripper her hjemme .. nå ja, der er jo også lige en årsprøve der skal overstås .. fuck it.

Dag 26 - Favoritband for tiden:

Ligesom at der ikke rigtig er ét album jeg hører lige for tiden, så er der heller ikke noget band. Jeg hører egentlig bare hvad der kommer i radioen og hvad jeg lige finder på youtube :-)

Dag 27 - en samling du har:

Jeg har en samling af autografer (hæ), der samler jeg godt nok ikke så meget mere, kun lige når lejligheden melder sig :p Så har jeg også en samling af minder. Det er en lille bog jeg har hvor jeg klister f.eks. bio billetter, koncertbilletter og bon'er ind og så skriver jeg lidt om, hvad jeg har lavet og hvem jeg lavede det med :-)

Jeg har autografer fra;
Bandet Cartoons
B-BOYS
en danser fra "Scenen Er Din"
Amy Diamond x2
Bryan Rice x2
Nicolai Kielstrup
Cyron Melville
Simone fra "Scenen Er Din"
3 deltagere fra MGP år -noget-jeg-ikke-kan-huske
Monique
Søren Bregendal
Basim x4
Medina
Jeppe & Marie fra "Lille Nørd"
Alien Beat Club x5 (Var KÆMPE fan)
Stephan Andersen, målmand for Brøndby(bundby)
Nate Butler
Alphabeat

Altså mange af de her autografer siger bare noget om hvor gammel den er :-)

Bombaderer jer lige med billeder ;-) (I må undskylde min meget grimme skrift på mange af billederne men det har, for det meste, gået ret stærkt med at skrive :-D)




Var engang MEGET stor Basim fan .. hmmr. 










Ingen kommentarer:

Send en kommentar