fredag den 24. juni 2011

TRAVLT!

Har haft vold travlt de sidste par dage pga. pakning, indkøb, sankt hans ovs. så derfor har jeg ikke blogget.

I får lige de sidste 3 dage i blog challenge :-)

Dag 28 - Et billede af dig fra sidste år og nu - Hvordan har du ændret dig?:

Fra sidste år.

Nu.
Jeg har vidst ikke ændret mig så meget? Kun med min tøjstil men det kan man jo ikke se på billedet. Jeg er stadig mig!

Dag 29 - Dagens Outfit:

Meget enkelt. Kjole fra H&M. 

Dag 30 - Hvor er du om 5 år?:

Eeeehm, jeg håber på at have et lille job, i mediebranchen, ellers så er jeg igang med at læse videre. Dunno. 

Det var vidst dén blog challenge. Gik ikke så godt men fuck det! 

I onsdags var jeg til gallapremiere til filmen "Magi I Luften". Hold da op en sær film. Den er sådan .. meget rodet. Men fedt musik! Vi rendte rundt blandt alle de kendte, det var så sjovt!
 :-D Fik også lige taget billede med en rigtig dejlig en .. 

Allan Hyde fra bl.a. Lærkevej. Han er sååå pæn. 
Der var fri bar og Laust Sonne, som også er med i filmen, optrådte med 3 numre. Han har bl.a. lavet den her, som også var med i filmen(klippet er fra filmen):


Det er helt klart en af de bedste scener i filmen! Nok om filmen .. 

SÅ ER DET IMORGEN! Jeg kan på ingen måde vente! ROSKILDE HERE I COME!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar