mandag den 16. maj 2011

BACK TO THE 90'S!

Sad igår og kiggede en masse gamle billeder igennem fra da jeg var en lille sød gris :-) Jeg fandt nogle vold grimme og sjove billeder : D




Mig, ca. 1 år gammel. Ja, nogle begyndte da de var 13, jeg begyndte så bare da jeg var 1 ;-)   
På en strand på Marienlyst :-) Det her er et af mine yndlings.  
Jaa, grimme Camilla :-) også på marienlyst.

Min faster og jeg, også på marienlyst. Hun morer sig vist godt over mit kønne ansigt :-)
Og så fandt jeg også nogle rigtig cute billeder af min lillebror. Han var, helt seriøst, den sødeste baby i hele verden!

Ved ikke lige hvor det her er taget henne, men det er i hvert fald
min mor der fodrer min bror.

Oooohr! :-D

Se lige de der øjne!

Elsker hans cap :-D

håhåhå, sød han er :-)

De der øjne igen! men ad en beskidt trøje..

Jaa.. det ligger vel til familien? ej, ved ikke lige hvad der sker
 for det alkohol der :-) Det er nok mine forældre
der har moret sig :-D


Tror ikke der er så meget mere at skrive :-) sidder bare hjemme idag efter at jeg har været til tandlægen og magtede ikke lige at tage i skole for 3 timer d: Hygge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar