torsdag den 5. maj 2011

KØB I LONDON

For et godt stykke tid siden, lovede jeg at sætte nogle billeder ind, af det jeg fik købt i London men det blever altså ikke af tøjet.

Ja, det er lidt rystet .. men det her er så en ring jeg købte for 2 pund.

Og denne her ring ELSKER jeg! Jeg købte den i Clarie's på oxford street til ca. 3,5 pund.
Den nederste del, er desværre røget af :( men man kan shoppe online,
på deres hjemmeside, så jeg bestiller en ny! 

Denner her er også virkelig dejlig :-) Den også købt i clarie's til ca. 7 pund. 

De her, kan jeg ikke huske, hvor jeg købte men de kostede 45 pund,
så det var lidt billigere, end her hjemme. 

Og dem her købte jeg i New Look til ca. 5 pund. 

De her er også købt i Clarie's til ca. 3,5 pund. 
Ja.. det var nogle af de ting jeg fik købt.

Lige en ekstra ting .. denne her sang er virkelig god! :-) og gammel men fuck det!




Af en eller anden grund så fucker det altid op når jeg ligger video'er ind ..

HYGGE!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar