søndag den 22. maj 2011

FREAKY FRIDAY

Torsdag var jeg lige med Monchen (Mona) i Pieces hvor jeg fik købt en ring og nogle neglelakker(hedder det neglelaks?):

Fik også købt en i brun men den lånte monchen med hjem.

Love it!


I fredags var der "Phil's summerparty" i Hornbæk, (puha en lang tur fra København) i hans sommerhus og det havde hele klassen, set frem til lææænge!
Jeg startede dagen med at mødes med min veninde karoline, og så tog vi toget til helsingør men da der var 1 time til, at vores tog kom, som vi skulle have til Horneby sand, så blev vi hentet af 2 af drengene som kom i en dyt, uden tag og med sindsygt højt musik! jamen godmorgen Hornbæk! Hvis i ikke var vågne, så er i det i hvert fald nu!

Så kom vi hen til sommerhuset, hvor de allerede var nogle stykker fra dagen før og så hyggede vi ellers bare, mens der kom flere folk til. Omkring 21 tiden begyndte vi så "den rigtige" fest, og hold da op hvor var folk fulde! Men gud hvor var det sjovt og sådan en fest, holder bare på venskaberne i klassen : )

Nogle billeder fra fredag;

Et lille gruppebillede. Mig helt til venstre : ) kun lidt fulde men pyt da .. 



Den noget så fine bil vi blev hentet i.

Ikke et af de heldigste billeder men det beskriver den aften
 rimelig godt, så det skulle lige med : )

Det er ikke mine briller, og jeg har ikke tænkt
mig at tage dem på igen .. 
Lørdag blev jeg hentet i sommerhuset kl. 10 og så tog jeg på arbejde. Efter arbejde tog jeg med Karoline på Jensen's Bøfhus, som vi havde et fyldt stempelkort til så der var gratis bøf! Elsker Jensen's ♥

Efter vi havde spist besluttede vi os for at tage i Tivoli, og det var godt vi gjorde det, fordi da vi kom ind, var Nabiha lige gået på, så vi fik lige en times koncert : ) Efter koncerten købte vi hendes CD og fik os en small talk og en autograf.

 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar