torsdag den 19. december 2013

Julegave til mig selv

Jeg sad forleden på Magasin onlineshop sammen med min mor, da vi faldt over en gaveæske fra Elizabeth Arden. Æsken indeholder en taske, 4 øjenskygger, 2 blush, en mascara, en parfume, en lipgloss, en lip pen og 2 læbestifter og en børste. Mascaraen, parfumen og lipglossen i prøvestørrelse. Det hele sat ned til 199 kr. Vi besluttede os for at bestille den som en lille julegave til os selv, hihi. 




Tasken kom med en fin guld hank, men den var rigtg kort, så det var ikke en man f.eks. kunne svinge op over skulderen, så jeg byttede den ud med en længere en, så den går til hoften. Tasken er vildt flot, måske en nytårstaske. 

Parfumen dufter fantastisk! Jeg ville ønske at den var større.


Læbestifterne er rigtig fine. Den mørke er ikke så meget mig, da jeg er lyshåret og meget lys i huden, men den passer min mor godt, og så er den lyse pæn på mig. Den lyserøde og den blå øjenskygge er nok heller ikke nogle jeg vil gå super meget med, men de to andre er rigtig fine, især hvis man bruger dem sammen. 


En anden lille ting jeg faldt over på en af mine mange juleshoppingture, var dette ur fra Gina Tricot til 199 kr. Jeg er fuldstændig forelsket i det.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar