mandag den 23. december 2013

Christmas is coming!



Så er det juleaften i morgen og hold da op, hvor december er gået hurtigt. Min dag i morgen starter ud med julebord kl. 09.00 hjemme hos min faster og onkel. Det har altid været en tradition at hele familien på min fars side mødtes om morgenen til morgenbord hos min farmor, da hun havde fødselsdag d. 24. december, og så fejrede vi hende og byttede gaver, men hun gik desværre bort i januar. Min faster har derimod valgt at holde fast på den hyggelige tradition, så derfor er det bare morgenbord og julehygge hos hende i år. Jeg synes det er meget rart at have noget at lave lige præcis den dag, så jeg ikke går og bliver rastløst op til om aftenen hvor det hele jo begynder. 
Efter maden tager jeg hjem til min kæreste for at bytte gaver med ham, og julehygge lidt. Jeg elsker at møde op personligt juledag, hos dem jeg kender, og ønske dem en god jul. Der er bare en eller anden stemning over alle den dag. 
I år skal jeg holde jul hjemme sammen med mine forældre, min bror, mine to fastre, to onkler og fætter. 


Rigtig god jul!







Ingen kommentarer:

Send en kommentar