fredag den 4. januar 2013

Folkeskole reunion


Sidder lige nu og chiller og venter på at jeg skal til og afsted ind mod Big Bowl i Valby. Et par gutter fra min gamle folkeskole (den første, jeg har gået på 2) synes det kunne være fedt at mødes alle sammen og tage ud og bowle. Vores klasse var dengang meget forvirrende. Der startede mange nye, folk gik ud og så blev én af klasserne på årgangen splittet op og delt ud i de to andre klasser. Det blev for meget for mig. Ikke bare sammenlægningen men også alle de forskellige lærere og vikarer vi havde og så var der også en del mobning og pigekonflikter som bare gik i ring. Jeg stoppede i 7. klasse og rykkede over på Risbjergskolen som jeg blev super glad for at gå på.

Vi er ca. 11 elever fra den gamle klasse som mødes til en times bowling og så tager vi nok videre i byen derefter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar