mandag den 10. december 2012

SRP fri weekend.

Ingen SRP i weekenden tak! Min weekend har været helt fucked.

Fredag lavede jeg opgave om dagen og tog over til drengene om aftenen hvor vi drak øller(ved godt det hedder øl) og hyggede.
Lørdag skulle jeg på arbejde, heldigvis med få tømmermænd! Så tog jeg direkte hen til min faster i Valby og spiste aftensmad dér. Lærte at lave brændte mandler, uha da. Så fik jeg sådan nogle mega luksussokker af hende, fordi hun lige har været i Florida.
Efter jeg havde spist hos hende, tog jeg i byen med 4 af mine tøser. Vi startede på Out Of Juice (<3333) da vi ikke havde været der i lang tid.

Snapchat billeder FTW.
Efter vi havde drukket et par drinks dér, tog vi videre på Sjus Bar. Der var folk virkelig klamme og der var ikke så mange mennesker, så vi smuttede efter halvanden times tid. Der var for resten en som jeg scorede engang til en fødselsdag som jeg tror jeg har nævnt her på bloggen .. det er ca. et år siden. Han så mig heldigvis ikke!

Efter Sjus tog 2 af pigerne hjem men jeg tog videre sammen med F. Vi tog på Wallstreet hvor der var rigtig hyggeligt, og en pæn bartender at kigge på som godt kunne lide af flirte (hæhæhæ). Ham fik vi et par shots af og en masse blikke. Der var også rigtig mange udlændinge som vi snakkede med, bl.a. en fra Canada som var en pestilens.

Da de lukkede, tog vi videre på bøssebar. Den bedste bar ever! Havde dog håbet at der ikke var så mange hetro den aften, så man bare kunne danse med de homoseksuelle uden at folk begyndte på alt muligt. Der mødte vi en som vi har mødt tidligere på A-Bar, som jeg dansede en del med. Han havde sin ven med som var ret pæn. De arbejder begge i Abercrombie & Fitch og hans ven også på Joe & The Juice, så helt grimme var de jo ikke! Da de lukkede dér, tog vi med drengene med hjem, selvom vi godt vidste hvad de ville og vi bestemt ikke ville det samme som dem. Så vi smuttede hurtigt igen, hahaha. Carlos fra Paradise var der sku da også! Ham vekslede jeg også en del blikke med, mums. Det kan godt være drengen ikke er den skarpeste kniv i skuffen, men pæn, det er han altså.

Alt i alt en rigtig fed bytur! Vi var hjemme kl. 11.06 om formiddagen og vågnede igen kl. 18.30.. hej søndag, farvel søndag.


Imorgen skal jeg hjem til P, som jeg var ude med i torsdags. iiih jeg glæder mig til at se ham igen! Han er rigtig rar :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar