fredag den 14. december 2012

Godt eller skidt.

Når man er hjemme for at skrive opgave, tager man oftes lidt på, fordi man æder dagen lang og ikke får rørt sig særlig meget. Det har så bare lige været omvendt med mig. Min vægt er helt fucked.
For 2 uger siden, vejede jeg 58,9 kg. lige i overkanten synes jeg. Der gik en uge uden motion, min vægt røg ned på 55,7 kg. fint nok, jeg er ved at nå mit mål på 55 kg. så vejede jeg mig i foregårs og min vægt var røget ned på 55,3 kg. Jeg havde altså tabt mig 400 g. på 5 dage, uden at dyrke motion overhovedet og mine spisevaner er minimalt blevet ændret. Så har jeg vejet mig idag, og min vægt er nede på 54,9 kg. 400 g. på 2 dage. Hvad skal der ske.
Jeg ved ikke om det er fordi jeg ikke spiser nok eller hvad der sker. Jeg ved godt at jeg ikke spiser ligeså meget som jeg plejer, men jeg spiser ikke sundere end jeg plejer og at tabe næsten 4 kg. på 2 uger bare sådan, det lyder mærkeligt synes jeg ..
men okay, det kan være at når jeg starter i skole igen og højst sandsynligt ryger ind i mine gamle spisevaner, så tager jeg det hele på igen, who knows.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar