fredag den 30. november 2012

Ligner jeg en, der gider snakke med nogle som helst, nogensinde igen?

Jeg er bare sur sur sur.

Starter min dag ud med at møde et modul senere pga. mavesmerter. Tager i skole. Finder ud af at den aftale, jeg troede jeg havde med en veninde, åbenbart ikke gælder mere. Æder 4 piller, det virker ikke,  tager hjem igen. 20 min. hver vej. Yes sir. Dør langsomt i min seng. Prøver at finde ud af, med venner, hvad vi gør til nytår. Det finder vi så ikke ud af nej, fordi det altid er så pisse svært at ligge planer for nytår. Jeg har så absolut ingen planer på en fredag aften. Kun min far er hjemme, ikke engang familiehygge er en mulighed. Min bedste veninde er syg, min anden gode veninde er i Jylland, ham jeg har lyst til at ringe til aller mest har jeg ikke kontakt til, min anden gode ven er kærestekedelig. Jesus fucking Kristus. Det værste er, når folk spørger om man er i dårligt humør. Hvad rager det egentlig dig om jeg er i dårligt humør ..

Det fede ved denne her dag. Jeg har penge på min konto. Som jeg ikke kan gå ud og bruge.

Giv mig i det mindste en grund til at blive hjemme.

Jeg har muligvis fundet min nytårskjole. Den kunne jeg jo passende bruge nogle af mine penge på ..

Den er fra Nelly.com og koster 329 kr. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar