onsdag den 28. november 2012

Back in business.

Nu skal jeg tage mig sammen, glemme hjertesorger og komme videre med mit liv.

Dagen idag har faktisk været rigtig dejlig afslappende. Jeg har haft medie hele dagen i skolen, hvor vi skulle vise vores produktioner. Vi har brugt de sidste 4 uger på at lave en dokumentar omkring dating og hvordan man får en kæreste. Folk tog godt imod min gruppes doku, heldigvis. Den vil ikke ryge ud i offentligheden, da der er nogle af de medvirkende der ikke er så glad for at den bliver vist til flere end nødvendigt.

Imorgen har jeg blogdag, hvilket vil sige at jeg har det samme fag, hele dagen. Dagen står på Afsætning, hvor vi skal have om Facebook, og grave ned i nogle forskellige emner.

Der sker en fantastisk ting imorgen, og det er at min bedste ven som jeg elsker meget højt, og som desværre bor Jylland, fordi han går på skole derovre, kommer til kbh! Eller det vil sige, han ankom idag men jeg ser ham først imorgen. Det står nemlig sådan til, at han skal til foredrag på min skole. Hvad sker der lige for et tilfælde?
Jeg glæder mig UTROLIG meget til at se ham. Så meget at jeg simpelhent køber en kage til ham. Søde mus altså.

Netshopping, wuuuu. Jeg har gjort mig nogle køb på det sidste som jeg er rigtig tilfreds med.

Der er glimmer i, selvom det godt kan være lidt svært at se.
Den er rigtig hyggelig at have på, specielt her til jul.

 
Jeg er sipelhent blevet SÅ vild med alt der har med peplum at gøre!
Jeg kom til at købe en anden bluse igår, også med peplum. Ups.

Kors er bare rart rart rart. 


De tre øverste ting er fra Bubbleroom.dk og øreringene er fra Nastygal.com.


Der kommer også lige en opdatering fra mit kærlighedsliv; Det er lig med nul. Jeg har cuttet kontakten til J, fordi jeg simpelhent ikke kunne klare mere til sidst. Det var utrolig svært for mig at sige til mig selv, at nu skal det stoppe. Normalt græder jeg ikke over drenge, men ham her har virkelig ramt noget i mig. Altså der skal bare en dårlig kærlighedssang til, så presser tårerne på .. Vi har aftalt at hvis jeg føler for, at jeg på et tidspunkt bliver klar til at snakke med ham igen, så gør jeg det, for han var jo ikke kun den dreng jeg var forelsket i, han var også en helt fantastisk ven.

Men nu vil jeg videre, bum bum. 

Fredag står på hygge på fisketorvet med M, med champagne, goodiebags og procenter. Lørdag skal jeg arbejde (øøøøøv) men så går turen til Frederiksberg Centeret, hvor jeg skal juleshoppe, også med M. Søndag bliver ren familie-hygge-dag, hvor jeg starter dagen ud med at få "køretimer" af min fatti, og så skal vi mødes med hele familien til adventshygge.
jeg glæder mig rigtig meget til at se min familie igen, men jeg er også ret nervøs, fordi de har ikke set min tattovering endnu, og den familie har fordomme så det vil noget. Men nu må vi se, min kusine gjorde det, så kan jeg vel også ;-)





Ingen kommentarer:

Send en kommentar