søndag den 23. september 2012

"ANDERS"

Har haft en hel fantastisk weekend.

Igår var jeg simpelhent så meget i "byen" humør. Det resulterede i, at jeg tog hjem til min dejlige ven T, hvor CH også var, og varmede lidt op, hvorefter vi så skulle i byen.  T bliver desværre så træt, at han bliver hjemme men CH og jeg tager i byen alligevel. Vi ender på A-Bar kl. 02.00 fordi vi ikke kan tage os sammen. Bare og to i byen, og så mødtes vi med nogle venner senere. Min ven er på inge måde homoseksuel, men den aften scorede han altså flere blikke end mig ;-) Jeg var hjemme halv syv.


Awesome søndag!

Min søde veninde N, har fødselsdag på onsdag, så jeg havde, sammen med C, købt billetter til Anders Matthesens show "ANDERS" som vi i eftermiddags var inde at se. N vidste intet, kun at vi skulle have en hygge dag os tre, men da vi sad og spiste, fortalte vi hende, hvad vi skulle. Hun blev heldigvis meget glad :-)

Min søde N og jeg.


Hans show var utrolig godt, lige som man forventer at et show fra ham er. Jeg vil ikke skrive for meget om det af respekt for andre der skal ind og se det MEN jeg kan fortælle den AWESOME ting, at han gav mig popcorn! Vi sad på forreste række, lige i midten og det var altså det vildeste. Jeg har altid været kæmpe fan af Anders, så det var virkelig en fed oplevelse!

Så har aftenen ellers stået på afslapning med et lille besøg af to af mine dejlige venner.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar