torsdag den 18. august 2011

KUN FOR PIGER!

Nu er det efterhånden noget tid siden, at det sidst var fredag MEN! i får altså lige min fredag alligevel ..
Jeg var hjemme hos søde Nathalie sammen med søde Celina og vi fik taget nogle flotte billeder!
Nathalie har lige fået ny tattoo, og det var egentlig meningen, at vi kun skulle tage et par billeder af den men vi kunne ikke styre os ..

De søde tøser sidder model og jeg tager billederne;





Det sidste er ikke redigeret. Havde lige glemt at fjerne bikinistregerne..ups. 
Vi fik taget godt 200 billeder, så det her er kun nogle af dem! Håber at i synes de er lige så gode, som jeg synes :-)

Idag har jeg været ude og shoppe med min veninde. Jeg fik købt mig en dejlig ny taske og da jeg kom hjem, ventede mor med en ny parfume. 




Og så købte jeg mig en ny ring for nogle dage siden :-)
Nu vil jeg sætte mig til at læse noget så spændende som samtidshistorie. Love it.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar