søndag den 21. august 2011

DYREHAVEN!

Så blev det og fredag og så blev det dyrehaven. Vi gjorde det ikke sidste år, hvilket jeg faktisk ærger mig lidt over, efter at have været med i år, når det var så pisse skægt, men vi gjorde det i år!
Selvom at jeg er 2.g'er og det er meningen at det kun er 1.g'erne der skal tegnes på, så kunne jeg ikke komme helt uden om .. Tror jeg blev overfaldet 3 gange af folk der ville tegne mig i hovedet :-(



Jeg mistede desværre mit yndlingstørklæde der inde og en af mine yndlingsøreringe, som var specieltlavet (nooooo!), så hvis nogle af jer tilfældigvis falder over et tørklæde som det jeg har på, på billedet her under, i en butik eller en webshop, så må i MEGET gerne skrive, hvor henne, i en kommentar.


Aftenen endte ud med at vi tog på Miami Bar og blev meget, meget fulde. Jeg drikker aaaldrig igen! Lige indtil næste gang jeg gør det. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar