lørdag den 4. juni 2011

SOMMERAFTEN HYGGE

Igår aftes var jeg ovre hos min bedste ven, til noget aftenhygge, sammen med nogle andre skønne mennesker. Vi lavede bål og grillede skumfiduser :-)

Ved ikke lige hvorfor de drak rødvin :-)

Ved 21 tiden synes nogle af dem da lige, at de
 ville hoppe i poolen. Jeg skulle ikke nyde noget!



Morten i egen høje person.

Dag 13 (jeg har husket det!!) - Dit celebrity crush.

Jeg har ikke et kæmpe crush på en kendt lige nu (Will Smith er ret dejlig) men jeg har engang haft et kæææmpe et, på Marcel Gbekle fra Alien Beat Club.
Jeg vidste at min veninde kendte ham, og jeg fik mødt ham en del gange gennem hende, hvor jeg blev total starstruck. Han vidste vidst også godt at jeg var ret vild med ham, fordi min veninde havde fortalt ham det nogle gange. Senere (da jeg var kommet mig ret meget over ham) blev min veninde så kæreste med ham. Lidt flovt :p

Jeg var også engang reeet vild med Basim men ssshhh! det er længe siden! Idag leger vi bare, at jeg ikke er fan af ham men det tror han ikke helt på ;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar