fredag den 3. juni 2011

DAG 12

Dag 12 - Hvordan fandt du Blogspot og hvorfor blogger du:

Jeg fandt Blogspot igennem min veninde som også har en blog, og så fik jeg lyst til selv at prøve. Jeg blogger for det meste fordi at jeg tit har en masse ting, jeg gerne vil dele med andre. Ikke fordi at andre skulle synes at det er skide spændende det jeg skriver, men nogle gange, synes jeg at det er rart, bare at komme ud med det :-) Hendes blog, som i øvrigt er en modeblog, kan du læse her:  http://nathalieakanati.blogspot.com/

Idag kom en af mine veninder hjem fra USA, hvor hun har været et år. Vi holdte surprise fest for hende, på nogle fælles arealer, i det  gode vejr. Det var super hyggeligt! Hun fik det flotteste kage med et billede af hende og hendes "familie" fra USA på. Desværre fik jeg ikke et billede af den :-(

Senere i aften, vil jeg smutte over til min bedste ven og hygge med nogle af hans venner, i hans lækre pool.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar