onsdag den 1. juni 2011

FAIL ..

Jeg sad og tænkte på igår, at jeg skulle huske at lave blog challenge men så kom jeg fra det igen .. så idag kommer der altså for 2 dage :-)

Dag 9 - Noget du er stolt af fra sidste måned:

Jeg har besluttet mig for, at jeg ikke skal gøre noget jeg ikke har lyst til, og det synes jeg selv jeg var ret god til i sidste måned. Hvis folk nedgjorde mig, så sagde jeg ikke undskyld for den jeg er eller for mine handlinger, jeg var ligeglad, og det er en ting jeg virkelig har manglet før i tiden. Synes jeg har gået rundt og undskyldt for den jeg er, og det skal man jo ikke :-)

Dag 10 - En madvare du kunne leve af:

Altså hvis man kunne leve, kun af at drikke, så var det Coca Cola! Men hvis jeg skal vælge en madvare, så skulle det nok være wienerschnitzel fordi det smager vold godt.


Er sommeren kommet til Danmark? Det håber jeg big time! Det er ekstremt godt vejr idag og jeg har lige fået ferie :-) desværre skal jeg på arbejde :-(


- Have fun in the sun! ☼ 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar