onsdag den 1. juni 2011

Du hedder?: Camilla Fälling Ramshart Ivert
Kælenavn?: Camilchen, Millah, Fälling.
Afhængig af?: Twitter, Facebook og Coca Cola.
Hvad får du oftest komplimenter for?: Mit tøj og mit hår.
Hvordan kan man imponere dig?: Ved at have en fed personlighed.
Hvad var den sidste SMS du fik?: "Gud det blev lort det jeg lavede i dansk XD hahahahaha. helt ude og skide XD" fra Monchen.
Hvor bor du?: København.
Trives du der?: Det er fint men jeg flytter længere ind i København, når jeg bliver ældre.
Ejer du et par Converse?: 2 par. sorte og grå.
Hvilket mobilabbonnement har du?: Oister.
Er du allergisk over for noget?: Nikkel. (ved ikke hvordan det staves)
Hvordan tager du telefonen?: Hvis jeg ved hvem det er der ringer, siger jeg bare "hej", ellers så siger jeg "Det er Camilla".
Hvem ringede du sidst til: Min far.
Antal timers søvn i nat: 10 timer.
Sov du alene?: Ja.
Plejer du at komme til tiden?: Tjooov, det er sjælendt jeg kommer for sent.
Hvornår har du det bedst?: Når jeg er sammen med nogle, jeg holder af.
Hvordan har du det lige nu?: Fint. Er lidt rastløs men fint. 
Hvike(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab?: Nok sort og blå.
Hvad savner du?: Da hele klassen, kunne snakke ordenligt sammen. Ikke at vi har en dårlig klasse nu men det var lettere før.
Havde du en god aften i går?: Stille og roligt.
Favoritdrink om morgenen?: Juice.
Hvornår plejer du at gå i seng?: ved 22 tiden i hverdagen.
Er du genert?: Slet ikke.
Dyrker du sport?: Niksen.
Er du tilfreds med dit liv?: Jeps! 
Hvad skal du i morgen?: Til vennemiddag hos en af mine gode venner der bor på  Amager.
Hvad er det værste du ved?: Mennesker med en dårlig attitude og toiletter(jeg arbejder på det).
Hvad længes du efter?: Lige nu, en fest!
Er du vild med nogen lige nu?: Sådan.. en lille smule :-)
Du samler på?: Flotte ringe.
Grønne eller røde æbler?: Grønne! 
Hvem ringer du til når du er ked af det?: Celina eller Rafael.
Kan du lide golf?: Nahaj.
Hvornår stod du op i dag?: Kl. 9.30.
Har du sovet i din egen seng i nat?: Jeps.
Har du strømper på nu?: Nej.
Er det okay at græde?: Ja da.
Hvornår græd du sidst?: Til sidste fredagscafé. Nok 2 uger siden.
Bruger du briller eller kontaktlinser?: Kontaktlinser.
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj?: Overhovedet ikke. Så længe man kan lide det så er det ligemeget hvilket mærke det er.
Hvornår står du op i weekenden?: Når jeg ikke kan sove mere.
Er du piercet nogen steder?: Kun i ørerne.
Har du nogle tatoveringer?: Nej men er sikker på, at jeg skal have en om 2-3 år.
Vil du have børn?: Ja, vil gerne have ét.
Er du god til at lave mad?: Tror da jeg er okay. Det sker ikke så tit men når jeg så laver det, så smager det da meget godt :-)
Er du musikalsk?: På ingen måde.
Hvad drikker du når du er tørstig?: Cola. Dårlig vane.
Hvad er din favoritis?: Ben&Jerry's wich is.
Tror du på livet efter døden?: Lidt. Jeg håber i hvert fald på det.
Kan du lide sushi?: Nej, ad.
Bor dine forældre sammen?: Ja. 
Har du tandlægeskræk?: Slet ikke.
Er du et morgen- eller aftensmenneske?: Helt klart aftenmenneske.
Hvad farve er dine øjne?: Grønne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar